Regen - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van Ina - WaarBenJij.nu Regen - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van Ina - WaarBenJij.nu

Regen

Door: Ina

Blijf op de hoogte en volg Ina

07 Augustus 2010 | Verenigde Staten, Page

Iedereen die wel eens samen met mij vakantie heeft gevierd…zal het kunnen bevestigen…je hebt (veel) regen gehad…..ik schijn er patent op te hebben…Aziatische Moessons, Caribische orkanen (en nee echt niet in het verkeerde seizoen), modderlawines, canyons in de wolken of gewoon dagenlang miezerregens of stortregens…been there, done that…

Toen we het over een vakantie in juli/augustus naar Zuidwest USA gingen hebben,
waren er heel wat mensen die mij waarschuwde dat dit warm, zeer warm en zonnig zou worden…er waren er zelfs die ons letterlijk voor gek verklaarde om in deze hete maanden op reis te gaan. Stiekem dacht ik alleen maar…oke graag geen 55 graden celsius, maar eindelijk eens een echt zonnige vakantie…das lekker :-)

Maar waarom zit ik dan nu alsnog in de regen??? Burr Trail onbegaanbaar…Antelope Canyon gesloten vanwege flash floods, eerste uitzicht op de Grand Canyon: eh rechts wolk, links wolk, beneden wolk, boven wolk…eh in de wolken…nu heb ik niets tegen “figuurlijk” in de wolken zijn…maar letterlijk…also been there, done that many times…niet meer nodig hoor!!!

Heb ik dan toch iets verkeerd gedaan bij de “Raingod Rock” van de Navajo in Monument Valley of ligt het gewoon echt aan mij??

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Page

USA

Recente Reisverslagen:

14 Augustus 2010

Bijna 5000 km later...deja-vu op SFO Airport

13 Augustus 2010

Highway One en BBQ-en op de farmersmarket

11 Augustus 2010

The City of Angels

08 Augustus 2010

Grand Canyon (toch nog met zon....)

07 Augustus 2010

Regen
Ina

Actief sinds 30 Okt. 2006
Verslag gelezen: 95
Totaal aantal bezoekers 6758

Voorgaande reizen:

23 Juli 2010 - 15 Augustus 2010

USA

03 Juli 2010 - 03 Juli 2010

before...

30 November -0001 - 30 November -0001

Op reis naar...

Landen bezocht: